matildaklasson

Alla inlägg under maj 2011

Av matilda klasson - 4 maj 2011 07:33

Ny blogg som gäller! Den är nt så fin men design kmr snart!!! <3<3

För att komma till den klicka HÄR!!!


xoxox

matilda linnea klasson!



Av matilda klasson - 1 maj 2011 18:27

Hej bloggen! Nu har jag varit ivästerås. Det var roligt men vi fölorade 3 av 4 matcher :/ men annars var det kul! men majbrasan var astråkig! fan det var en grusplan med en tvåmeters brasa och en liten fiskedamm!!! fan vad dåligt! vi gick hem efter 5 minuter :P Nu är jag heemma och ska ta en ordenlig dusch!!!!1 Fan vad skönt! Föresten efter sommar kanske jag ska färga mörkbrunt! <3


ses efter dushcen ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Jag heter matilda och driver denna mode/mittliv blogg :P

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards