matildaklasson

Alla inlägg under mars 2011

Av matilda klasson - 7 mars 2011 16:16

Hej tänkte bäretta vem som vann veckans blogg!! Det var bara två som hade skrivit i sin blogg att dom var med.. Bara skrivit en kommentar så då gills det nt.!!


Vinnaren är





http://coorneeliia.blogg.se/  

grattis cornelia<33











Av matilda klasson - 7 mars 2011 14:55

Hej heej bloggen <33 Iår fick jag reda på att jag är med i en blogg om lasse külers! Det är en tjej som heter Felicia som äger den här bloggen hon är nästan arton år och när hon  en dansare på lasse külers danskola. aja hon la ut en bild på sin morfar(lasse)  och då valde hon en bild där jag är med!!! Mitt första ät när jag presenterar Hairspray!! haha lite kul..http://feliciabergvik.blogg.se/ och varning vi har ättefula käder på oss men i dans behöver man nt alltid vara fin. Just nu kolar jag på nån konstig film och typ "gragonballs" asså jag fattar nt dirket den men ändå.. Drar till innebanduyn snart elelr asså drar vid fem men ändå<33    herrå <3

 

 

pöss pöss  

Av matilda klasson - 6 mars 2011 22:49

Just nu hatar jag mitt hår !!!!! Det är lite blont och sen brunblond utväxt sen så åååh jag måste platta det varje dag för jag hjar värsta bigga volymen i mitt hår sesn ååååh... Vet nt om jag ska färga.. slinga eller nått... hjäälp mej!!

vad tkr ni att jag ska gör amed mitt hår??

Av matilda klasson - 6 mars 2011 00:33

Hej bloggen! Har nt skrivit på hela dan och jag har nt mkt läsare alls just nu :(

Är hoss jossan och ska slagga här. har kört nått bilspel  solm jag var sämst på :P Aja ska  Sova snart.. Big day tomorrow :P neh händer väll inget specilet men men alltid  en ny dah   herråh <33 p öös pöss <3

http://jossansdagbok.bloggplatsen.se/

Av matilda klasson - 4 mars 2011 19:19

tja tja bloggen nu ska jag ha lite fredags mys/städ.. AA måste verkligen städa mitt rum nu. har  varit och shoppat lite saker linus fick gå och typ kolla på kläder han villeha (ointresant) men men njah gick lite på H&M och jag shoppade en långärmad asså visar dne sen köpte jag  ett linne som bara kosta 49:- så det var väll allt.. linus köpte en kofta eller asså typ ni vet en H- tröja men lixom för killar    Aja Herrå <33 <333 <333

Av matilda klasson - 4 mars 2011 11:57

 Idag fyller Linus(brosan) 18 år.. vi ska yp kanske åka skidor eller nått

Men jah jah inget mer om han, han är trååkig.. VAd är eran outfite idag.. själv sitter jag i mysklädern :P Nu ska jag ringa och tacka jah till dansprofilen på kvarnberga <33 pöss pöss ringde nyss men fick inget svar :P haha lite failat för mindel men jah jah :P


Av matilda klasson - 3 mars 2011 21:47

Hej hej bloggen! Tkr ni att min blogg är fin? Ska jag göra en ny header eller fixa nått? Har ni nåra önske mål?   JAh, skriv en kommentar och säg vad ni tkr!!! pöss pöös


____________________________________________________________


Hej hej tänkte skrivsa lite om dagen mode koll  :P

Idag så var jag på MQ och såg asfiiina kläder som är lite dyrare än jahh HM och sånt men åååh  vad fina kläder det finns! Jag såg ett tänken på vår!! Vår collektionen!!!!!1 OMg på MQ älskar deras jeans jackor och tuffa kjolar och såånt. Hittade världens söötaste väska och finns as söta björnborg trosor där ;)  Aja det var väll allt för dagens modekoll by me <333


pöss pöss  ;)

Av matilda klasson - 3 mars 2011 19:51

Sorry alla läasre för lite dålig update! Har varit på lekslotte med jessica enya, melvin, mamma, cornelia och lilli   Hehe vi jagade efeter Enya och Melvin ocxh till slut fick vi lite tid att springa runt ensamma och det var typ en jättegulllig kille som ville åka rutschkana med mej och jag sa ofc jah även fst jag skulle typ precis sätta mej vid maten men mamma hade nt köpt maten än så lixom tänkte vara lite snäll... Iaf det var jättekul. NU ska jag äta lite sån här saralee pizza såå muuuums <3 skriver ett inlägg efter maten oxå.. lägger till dagens outfite dåå <3333  

Herrå <333

Presentation


Hej Jag heter matilda och driver denna mode/mittliv blogg :P

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards