matildaklasson

Alla inlägg under april 2011

Av matilda klasson - 11 april 2011 18:27

Hej nu sitter jag och kollar på vänner. Har bokat tid hos sjukgymnasten som har varit sjuk och bortrest. Fredag kl 9!!! Missar skolan :( >Jag som har vait sjuk måste jobba riktigt mkt nu :/ Aja kisses and hugs :=) matilda <3

Av matilda klasson - 11 april 2011 15:08

Nu har jag fixat en ordentlig veckans blogg!!!

 

Av matilda klasson - 11 april 2011 13:57

Hej nu sitter jag och kollar på toodlers and tiaras. eller asså det är slut nu så det är cake boss. aja kiss and hugs matilda!!

Av matilda klasson - 11 april 2011 12:35

Glömde säga! När man ska anmäla sig till veckans blogg så skriv en kommenter tex: jag är med :) och gör ett inlägg i din blogg och skriv jag är med på matilda klasson veckans blogg osv + en länk :)

Av matilda klasson - 11 april 2011 11:31

Hej bloggen! Är med på dagens blogg hos filippalinneas! Klicka på bilden för att komma till deras blogg!

 

Av matilda klasson - 11 april 2011 09:41

Hej bloggen. Jag och en kompis jobbar på en nyblogg. Jag har fortfarande kvar den här och skriver på den här och sånt :) Men min kompis håller på att fixa header och design till mig!! Men  nu ska jag fixa mig.  Pöss pöss herråh <3


XOXO matilda!

Av matilda klasson - 10 april 2011 19:54

Asså omg har ni hört henne!!! Hon suger!! Allvarligt hon har tagit bort sitt accont från youtube för att alla typ mobbade henne. sry alla som tkr att jag är ganska taskig nu men ni förstår när ni hör det här.Okej jag sjunger nt så fint men jag lägger nt upp det på youtube iaf. Dizzar henne totaly men asså hon tror seriöst att hon är bra på att sjunga.. Det är skilnaden asså jag sjunger nt bra och jag vet det men hon verkar nt veta att hon sjunger LITE falskt. aja här har ni henne


XOXO MatildaLinnèaKlasson

Presentation


Hej Jag heter matilda och driver denna mode/mittliv blogg :P

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards